måndag 27 juni 2011

Hundar och bebis!

Ovan: Jag sover på Ringo:) Nedan: Lizzy tuggar på ben!


Det har hänt en hel del hos oss den senaste tiden. I mars blev jag gravid efter en ganska lång tid av försök och längtan och jag är nu i fjärde månaden. Jag är också gift numera! Det lustiga är att vi fortfarande är särbo men det beror ju bara på att vi inte hittat ett passande boende för oss alla (min man har ju barn sedan tidigare också) och vi bor ju grannar så det är inte så hemskt som det låter:). Tack och lov.

Jag oroar mig för hundarna. Ringo är väldigt beroende av mig och jag hoppas verkligen att han kommer att kunna vänja sig vid att det kommer ett barn till oss. Ett barn som är mindre, mer beroende av mig och mer med mig än min styvdotter är. Hoppas mest av allt att han kan vänja sig och inte blir deprimerad. Har hört att hundar kan bli deprimerade när det kommer små barn in i familjen. Lizzy är jag mer orolig att hon inte ska fatta att man inte får hoppa på bebisen hursomhelst.

Vi försöker hitta ett hus med fin miljö kring så de får det så bra som möjligt på alla vis! Oroar mig för mina älskade hundar, men vi är ju såklart fantastiskt glada över barnet också! Men vi vill aldrig aldrig behöva välja. Det SKA gå att ha både barn och hund! Det måste! Hundarna får inte bli ledsna. De får inte det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar